سوالات متداول

آیا من همان محصولی را دریافت می کنم که در تصویر می بینم؟

کالای ارسالی برای مخاطبان همان محصولی است که در تصویر مشاهده می نمایند و مطابق با رنگ درخواستی آنها ارائه میشود.

چگونه سفارش های خود را پیگیری کنیم؟

شما میتوانید از طریق ایمیل آراکس یدک، شبکه های اجتماعی داخلی و خارجی و یا شماره تماس های درج شده ارتباط برقرار نمایید. 

چه زمانی سفارشم ارسال میشود؟

آراکس یدک با تیم فعال خود در تلاش است بهترین کیفیت را در اسرع وقت به دست مشتریان خود برساند. 

چگونه با سایت آراکس یدک ارتباط برقرار کنیم؟

آراکس یدک برای سهولت ارتباط مشتریان در تمامی شبکه های داخلی و خارجی فعال است تا بتواند بهترین خدمات را برای مخاطبان خود ارائه دهد.

همچنین میتوانید از طریق شماره تماس 02146065904 با این مجموعه ارتباط داشته باشید.

 
آیا آراکس یدک فروش حضوری دارد؟

آراکس یدک یک فروشگاه بزرگ اینترنتی میباشد و فروش حضوری ندارد. شما میتوانید کالای مورد نظر خود را با خیالی راحت به مجموعه ما سفارش دهید و همان چیزی را که میخواهید دریافت نمایید.

چگونه میتوانم سفارش خود را مرجوع کنم؟

آسودگی خاطر و رضایت‌مندی مشتریان همواره از اولویت‏‌های آراکس یدک بوده است و آراکس یدک در این راستا می‏‌کوشد تا هر سفارش در شرایط مطلوب و مورد انتظار به دست مشتری برسد. با وجود این ممکن است مشتریان محترم پس از خرید، با مسائلی روبرو شوند که درچنین مواردی خدماتی در چارچوب خدمات پس از فروش در نظر گرفته شده است. به همین دلیل آراکس یدک 7 روز امکان مرجوع کردن کالا برای مشتریان خود در نظر گرفته است. و این در صورتی است که پلمپ بسته بندی باز نشده باشد و آسیبی به کالا وارد نشده باشد.

تماس با ما